Jeszcze 100 dni pozostało do rozpoczęcia 11 Rajd Polski Historyczny.
„100” to również numer startowy na drzwiach Porsche 911S podczas 29 Rajdu Polski, w którym triumfowała załoga Sobiesław Zasada/Ewa Zasada.
Sobiesław Zasada zapisał wiele chlubnych w kart historii Rajdu Polski, mając na koncie co najmniej 16 startów, w których aż 11 razy stawał na podium. Już w pierwszym starcie – w 1960 roku, znalazł się w TOP10. Zdarzały się również trudniejsze chwile, kiedy Zasada kończył rajd przed czasem – w następstwie wypadku, jak miało to miejsce w latach 1962,1968 i 1972.
Po raz ostatni w Rajdzie Polski, Sobiesław Zasada wystartował w 1974 roku. Był to przełomowy moment w historii rajdu, a także krajowych startów Sobiesława Zasady. Wypadek na odcinku specjalnym w okolicach Gładyszowa, w którym Zasada rozbił swoje Alpine Renault A110 – unikając czołowego zderzenia z samochodem komisarzy jadących pod prąd OS, przesądził o przeniesieniu Rajdu Polski na Dolny Śląsk.
Po latach, Sobiesław Zasada niejednokrotnie był gościem i honorowym starterem Rajd Polski Historyczny.
W listopadzie 2021, podczas ceremonii zakończenia 10 RPH, Sobiesław Zasada został uhonorowany przez FIVA. Wyróżnienie polskiemu kierowcy rajdowemu wręczył prezydent federacji Tiddo Bresters.
Fédération Internationale des Véhicules Anciens w uznaniu osiągnięć i przełamywania barier, nie tylko w sporcie, umieściła Zasadę w Hall of Fame FIVA – gronie 14 najwybitniejszych postaci motoryzacji.